Sayfalar

17 Haziran 2012 Pazar

BİR EVLAT NE ZAMAN BÜYÜR?

Bir evlat ne zaman büyür biliyor musunuz? "Baba limanı"ndan ayrıldığında büyür. Onun koruyucu kanatlarını eskisi kadar yakından hissedemediğimizde büyürüz biz çocuklar. Her ne kadar onlar nerede olurlarsa olsunlar o koruyuculuğu sergilemek isterler. Ama biz biliriz ki küçüklüğümüzdeki gibi düştüğümüzde bizi kaldıramazlar artık, ya da korktuğumuzda arkasına saklanamayız, ya da elinden tutup da sokakta gövde gösterisi yapamayız diğer çocuklara karşı. Zaman zaman çatışmaya düşeriz onunla. Özellikle yetişkinliğe geçiş dönemlerinde. Kendi doğrularımızı kabul ettirmekte zorlanırız. Çünkü o "Baba"dır. Onun doğruları tecrübeyle sabittir. Bazı babalar vardır, sevgilerini içte yaşarlar, pek dışarıya yansıtamazlar. Ama biz biliriz yine de bizi sevdiklerini...

BABACIĞIM, BENİM BABAM OLDUĞUN İÇİN, SEVGİNİ, İLGİNİ ESİRGEMEDİĞİN İÇİN, BANA VERMİŞ OLDUĞUN TÜM EMEKLER İÇİN  SANA TEŞEKKÜR EDİYORUM BİTANEM. BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN..  

SEVGİLİ KAYINPEDERİM, BABACIM, AİLENİZE KATILDIĞIM İLK GÜNDEN BERİ GÖSTERMŞ OLDUĞUN SEVGİ VE SICAKLIĞIN İÇİN SANA DA TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM. SENİN DE BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN..

SEVGİLİ EŞİM, CANIMIN İÇİ, UZUN ZAMAN SONRA KIZINLA GEÇİRECEĞİN İLK BABALAR GÜNÜN OLACAK BUGÜN. KARNIMDAKİ YAVRUMUZLA BEN BABALAR GÜNÜNÜ KUTLUYORUZ AŞKIM..

Hiç yorum yok: