Sayfalar

21 Aralık 2010 Salı

FIRINDA KARNIBAHAR

Yapılışı: Karnıbaharı küçük çiçekler şeklinde ayırıp haşlıyoruz. Diğer taraftan 4 kaşık tereyağı bir tencerede eritiyoruz. 3 kaşık unu tereyağında kavuruyoruz. Kavrulduktan sonra 1 su bardağı sütü yavaş yavaş karıştırarak tencereye ekliyoruz. Beşamel sosu hazırlıyoruz. Hafif akışkan bir kıvamda olması gerekiyor. 2 tane orta boy kuru soğanı ince ince kıyıyoruz. Yağda kavuruyoruz, pembeleşmeye yakın domates salçasını ekliyoruz. Haşlanan karnıbaharları fırın kabına alıyoruz. Üzerine salçalı soğanı, onun üzerine beşamel sosu, onun da üzerine rendelenmiş kaşarı ekleyip fırına veriyoruz. Kaşarlar eriyene kadar pişiriyoruz.

1 yorum:

Hayattan Azıcık dedi ki...

2 Ocak - 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim ``Ben Buldum`` etkinligime davetlisiniz..

Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.