Sayfalar

11 Ocak 2013 Cuma

GEÇ KALMIŞ YIL SONU DEĞERLENDİRMESİ

Nasıl geçti 2012?
  • 2011'in son günlerinde yolunu dört gözle beklediğimiz yavrumuzun müjdesini aldık. Bu nedenle 2012 yılı bizim için çok heyecanlı geçti. 
  • Hamilelik olduğu için de okuluma yakın bir semte taşınmıştık 2011'in yine son aylarında. Bu nedenle arkadaş ortamımız ve ablamızdan ayrı kaldık bu yıl. Yine gelip gidildi ama eskisi gibi değil. O nedenle kendi halimizeydik yani.
  • Zaten hamilelik olduğu için bu yıl hep Antep'teydik. Zor kavuştuğumuz için çok sakındık belki de. Ama tedbirli olmaya çalışarak şehir dışı ve uzun yol gezintilerimiz yoktu 2012'de. Sevdiklerimiz geldiler hep yanımıza.
  • Ağustos'un 23'ünde üç kişilik bir aile olduk. Bu olay bizim için 2012'nin ve hayatımızın en anlamlı olayı oldu. Küçük adam hayatımıza renk ve yeni anlamlar kattı. Bana anneliği tattırdı, eşime de ikinci kez babalığı yaşatarak duygularını yoğunlaştırdı. Hayatımızı ve günümüzü ona göre planlar olduk. Her şey onun uykusuna, beslenmesine göre ayarlanıyor. Evimizde süper bir bebek kokusu, keyifle yükselen çığlık sesleri, mızmız ağlama sesleri duyuluyor artık.
  • 2012 yılının yarısı benim için genellikle hep evde geçti. Bu nedenle ev hanımı olmanın aslında ne kadar da zor olduğunu, evde hiç işlerin bitmediğini öğrendim. Çalışıyorken ev ile ilgili bazı şeylere zamanım ve gücüm yetmiyordu. Bu nedenle açıkça söyliyim ya yapmıyordum ya da erteliyordum. Ama evde olunca ister istemez gözün görüyor ve yapmayınca da kendini rahatsız hissediyorsun. Evde dura dura ev işlerinde pratikliğimin arttığını fark ettim. Evimle, eşimle, kendimle ve her şeyden önemlisi çocuğumla daha çok ilgilenebildim. 
  • Bebeğimiz bize uğurlu geldi. Daha önce bir kaç sefer başına geçtiğimiz ama bir türlü nasip olmayan ev alma işi de su gibi aktı gitti. Rabbim çok şükür nasip etti, ev aldık. Öyle bir denk geldi ki biz de şaşırdık, hem istediğimiz semtte hem de uygun bir fiyata. Şimdilik  taşınmayacağız ama benim tayinim o taraflara çıkınca belki yazın taşınırız.
  • Evliliğimizin ilk yılından beri sevgili eşim bir okuma aşkıdır tutturdu gidiyor. İlk iki yıl Adalet Meslek Yüksek Okulunu bitirdi. Kendi alanlarındaki sınavlara girebilmek için. Sonra da 2 yıllık diplomasını 4 yıllığa çıkarmaya gayret etti. Onun için de Açık Öğretim Fakültesi Kamu Yönetimi okuyor. Bu sene de diğer senelerimiz gibi eşim için ders çalışmakla ve sınava girmekle geçti. Hele bu sene girdiği icra müdürlüğü sınavı onun için baya zordu, ve hayal kırıklığı le sonuçlandı. Ama canımcığımın yapacağı çok fazla bir şey yoktu, sınav tarihi bizim bebişle aynı zamanlara denk geldi. O nedenle istediği gibi çalışamadı. Ama olsun bu sene tekrar girme hakkı var. Eminin 2013 eşimin yılı olacak. Hem 4 yıllık fakültesini bitirecek, hem de icra müdürlüğü sınavını kazanacak.
İşte böyle 2012 bizim için çok harika bir yıldı. Umarım 2013 te yine öyle olur, güzellikler getirir.

1 yorum:

Necla Şölen dedi ki...

Mutlu yıllar canım, herşey gönlünce olsun...