Sayfalar

11 Ocak 2013 Cuma

TAVSİYE EDİYORUM

Yaklaşık bundan 3-4 ay önce bir ütü almak istediğimi söylemiştim. Sonunda aradığım gibi bir ütü buldum ve çok memnunum. Aslında özellikle kazanlı ütülerden istiyordum. Ama onun için ütü masasının sabit durduğu çamaşır odası, giyinme odası gibi bölümlerin olması lazım bence evde. O nedenle buharlı ütü sevdamdan vaz geçtim. Neyse araştırma yaparken buhar gücü yüksek olan Tefal'in bu ütüsünde karar kıldım.
Tefal Ultimate Autoclean 500
2600 W ve 170 gr şok buhar özelliği var. İstersen buhara basmazsan bile yatık olduğunda buhar verebiliyor.  Özellikle bazı gömlekleri kumaşları beni deli ediyor. Eski ütümle ne kadar bastırsam da açamazdım kırışıklıkları. Ama yeni ütümle o kadar zorlanmıyorum. Tabi bazı kumaşlar var ki sözüm onlara değil.Tamamen dümdüz maalesef olamıyor, yeni ütüme rağmen. Ama ben yine de Tefal  Ultimate Autoclean 500'den memnunum. 330 lira civarındaydı fiyatı, ama benim tutumlu ve araştırmacı kocam Büyük Pasaj civarından 200 liraya aldı. Beni de bu dertten kurtardı. Ütüye ayırdığım vakit azaldı. Yalnız ütü hakkında diyeceğim bir şey daha var. Çok fala buhar çıkışı olduğu için çok su kullanıyorsunuz ütü yaparken. Bu nedenle yanınızda önceden kaynatılmış su bulundurmalısınız. (Antep'te elektrikli ve elektronik ürünleri piyasadan uygun fiyata Büyük Pasaj, Solma Pasajı, Turistik Çarşı gibi yerlerden alabilirsiniz. Garantili ürünler de bulunabiliyor, kaçaklar da. Artık sizin uyanıklılığınıza bağlı.)

Gelelim ikinci tavsiye edeceğim ürüne. Bundan yaklaşık yine 3-4 ay önce 10 yıldır kullandığım, bir kaç kez tamir edilen saç kurutma makinem artık bir daha çalışmamak üzere bozuldu. Ben fırça ile kendi saçıma fön çekme konusunda oldukça başarısızım. Bu nedenle fön çekme aparatı olan bir makine arıyordum. Onu da Teknosa'da gezerken gördüm. Rowenta'nın CV9020 Lissima 

modelini aldım. 

Kullanımı kolay. 1000 W gücünde. Belki gücü biraz daha yüksek

 olsaydı daha iyi olabilirdi ama ben memnunun. Normal kurutma 

ucu da var aynı zamanda.

Hiç yorum yok: