Sayfalar

20 Mayıs 2011 Cuma

KENAN DOĞULU KONSERİ- ETKİNLİK DUYURULARI

Dün bütün gün evdeydik. Eşim ders çalıştı, malum hafta sonu açık öğretim sınavları var. Ben de kışlıkları kaldırıp  yazlıkları çıkardım. Nihayet artık çıkartabildim. Bir türlü havalara güvenip de kışlıkları kaldıramadık ki. Bahar mevsimini unuttuk neredeyse. Neyse akşam yemekten sonra markete gidiyoruz diye evden çıktık. Daha doğrusu ben öyle biliyordum. Kendimi Kenan Doğulu konserinde buldum. Eşim sağolsun sürprizlerle doludur. "Kenan Doğlulu Gaziantep'e gelmiş biz de gitmezsek ayıp olurmuş..." Güzel bir akşamdı. Demokrasi Meydanı tıklım tıklımdı. Gençlerle kaynıyordu ortalık. Çok eğlendik. Üniversite yıllarımıza geri döndük. İlk kez Kenan Doğulu konseri izleyişimdi. Kenan Doğulu'ya diyecek yoktu. Yılların Kenan Doğulu'su işte. Performansı, ekibi süperdi.  Bu arada Kenan Doğulu'nun Antepli olduğunu öğrendim.


Bugün doğum günü olan eşime bir Kenan Doğulu şarkısı:
SEN BENİM EN KIYMETLİMSİN
EN GÜZEL VAZGEÇİLMEZİMSİN
SEN BENİM EN KIYMETLİMSİN
SEVMEKLE BİTMEYENİMSİN
SEN BENİM HAKİKATLİMSİN
EN DERİN EN İÇİMDESİN
SEN BENİM EN GÜZEL DERDİMSİN

Bu arada bu günlerde Gaziantep'te İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün düzenlediği GAP Eğitim Şenlikleri kapsamında, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'nin düzenlediği Gençlik Festivali kapsamında ve Gaziantep Üniversitesi Bahar Şenlikleri kapsamında güzel etkilikler var. Antep'te yaşayanlara duyurulur:
  • GAP Eğitim Şenlikleri kapsamında dün akşam Karataş'taki Şahinler Vadisi'nde Şükriye Tutkun konseri ile Tolga Çevik'in Komedi Dükkanı gösterisi varmış. Kaçırdık maalesef .:( Ama çok üzülmedim çünkü Kenan Doğulu zaten süperdi.
  • Neyse ki daha bitmedi şenlikler.


(Şahinbey Park Alanı denilen yer Şahinler Vadisi olarak geçmektedir.)
  • 23 Mayıs 2011 Pazartesi günü üniversitenin şenlik alanında 21:30'da MOR VE ÖTESİ
  • 24 Mayıs 2011 Salı günü aynı yer ve 21:00'de YONCA LODİ 
  • 25 Mayıs 2011 Çarşamba günü aynı yer ve EMRE AYDIN konserleri var. Ayrıca şenlik kapsamında daha başka etkinlikler de var. Buradan inceleyebilirsiniz.
  • Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'nin düzenlediği Gençlik Festivali kapsamında

20 Mayıs 2011 Cuma


SİNEMA
"HIZLI ve ÖFKELİ"
Saat: 9.00
Yer: Nakıp Ali Sineması, M1 AVM içi


KONSER
YEREL GENÇLİK GRUPLARI
Saat: 20.00
Yer: 100.Yıl Atatürk Kültür Parkı içi Amfi Tiyatro


21 Mayıs 2011 Cumartesi
SİNEMA
"HIZLI ve ÖFKELİ"
Saat: 9.00
Yer: Nakıp Ali Sineması, M1 AVM içi


STAND UP
"Dansınız Karakterinizdir"
TUNCAY VURAL
Saat: 17.00
Yer: Şahinbey Belediyesi, Şahinler Vadisi, Karataş, Gaziantep


KONSER
YEREL GENÇLİK GRUPLARI
Saat: 20.00
Yer: 100.Yıl Atatürk Kültür Parkı içi Amfi Tiyatro

 
22 Mayıs 2011 Pazar

SİNEMA
"HIZLI ve ÖFKELİ"
Saat: 9.00
Yer: Nakıp Ali Sineması, M1 AVM içi


KONSER
YEREL GENÇLİK GRUPLARI
Saat: 20.00
Yer: 100.Yıl Atatürk Kültür Parkı içi Amfi Tiyatro


23 Mayıs 2011 Pazartesi
SİNEMA
"HIZLI ve ÖFKELİ"
Saat: 9.00
Yer: Nakip Ali Sineması, M1 AVM içi


24 Mayıs 2011 Salı
SİNEMA
"HIZLI ve ÖFKELİ"
Saat: 9.00
Yer: Nakıp Ali Sineması, M1 AVM içi


SERGİ
KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN TEKNİK ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ
Saat: 14.30
Yer: Büyükşehir Belediyesi Onat Kutlar Salonu Fuayesi


TÜRK HALK MÜZİĞİ KONSERİ
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi THM Korosu
Saat: 20.00
Yer: Büyükşehir Belediyesi Onat Kutlar Salonu

Hiç yorum yok: