Sayfalar

15 Nisan 2012 Pazar

İYİ Kİ DOĞMUŞUM BEN...

Ve hayat hak ettiği gibi yaşandığında güzel...
Kimseyi değiştiremezsin hayatta
Ve kimse için de değişmemelisin.
Kimliğini kaybettiğin an, hayatını çöpe attın demektir.
İstemediğin sürece hiçbir şey için ödün vermeyeceksin hayatta. Gün gelir verecek bir şeyin kalmaz çünkü.
Her şeyi sen istediğin için yapacaksın, başkası senden istediği için değil.
Ve sen! Sen olarak kaldığın sürece senin yanında olanlar da mutlu olacaklardır.
Bırak hayatına eşlik etmek isteyenler gelsin seninle. Yolun bitimine kadar gelmeleri şart değil. Herkesin gidebileceği bir yol vardır. Sen yeterki yanında yer ayırmayı bil. Ne sen kimse için mecburi istikametsin, ne de bir başkası senin için mecburi..Seninle gelmek isteyenleri yanına al. Belki birlikte daha bir çok şey katabilirsiniz bu hayata. Yanında seni mutlu ettiği sürece kalsın hayatında, zorlama kendini.
Hayat rahat insanlarla güzel.
Ve hayat hakettiği gibi yaşandığında güzel...

32 yaşıma girdim bugün. Hayatı hakkını vererek yaşamaya çalıştım şimdiye kadar. Çok şükür Rabbime hep güzel şeyler  ve güzel insanlar karşıma çıkardı. Tabi olumsuz durumlarım, çok üzüldüğüm dönemlerim oldu. Ama bunları atlatabilme gücünü sevdiklerimle birlikte buldum. 32 yaşımda içimdeki küçük kalple birlikte sanki yeniden doğmuş gibiyim. Yine çok şükür ki bu güzelliği yaşıyorum. İyi ki doğmuşum diyorum.. Her zaman yanımda olan  canım aileme; hayatımı anlamlandıran, mutluluğu bana tattıran biricik eşime; desteklerini hissettiğim sevgili dostlarım ve arkadaşlarıma teşekkür ederim...

Hiç yorum yok: