Sayfalar

10 Kasım 2010 Çarşamba

İZİNDEYİZ

"Büyüdükçe büyüyorsun gözümde,
Varlığını duyuyorum özümde,
Varacağım gösterdiğin hedefe,
Türk çocuğuyum, dururum ben sözümde.
CUMHURİYETÇİLİK, MİLLİYETÇİLİK,
DEVLETÇİLİK, HALKÇILIK, LAİKLİK, İNKILAPÇILIK
ilkeleri ile bütünleşmiş
ÖZGÜR, ÇAĞDAŞ, ÇALIŞKAN, BARIŞÇI
bir toplum olarak İZİNDEYİZ."

Okulumuzda yapılacak On Kasım Atatürk'ü Anma programı için hazırladığım oratoryo. Öğrencilerim kaç gündür bunun için heyecanlılar. Ellerine levhalar da hazırladım. Küçük ama güzel bir gösteri olacağına inanıyorum.

Büyük adamlar ölmez

Yokolmak tenleri ile alakalıdır
10 Kasım dediğiniz nedir ki
Çıkın sokaklara
Göğsünüze dolan havada vardır Mustafa Kemal
Bastığınız toprakta
Yediğiniz ekmekte
İçtiğiniz suda
11 Kasımda da 12 kasımda da olacak
Ölürse ten ölür zira canlar ölesi değil
Anıtkabirde yatan tendir...
Milyonlarca can yaşamakta ve yaşayacak!


Paşam
Babam
Atam
Ruhun Şad'olsun
Seni özledim zira!




 

4 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

İzlediğim blog yazarı arkadaşlarımın yazılarına baktım da, gurur duydum. O'na olan sevgisini, saygısını dile getiren, değer bilen insanlar, güzel ve anlamlı yazılar yazmışlar. Bir kez daha anladım ki, Atatür'ümüzün emekleri boşa gitmemiş. Bu ülkede O'nun gösterdiği yolda ilerlemek isteyen insanlar var. İyi ki varsınız.
Huzur içinde uyusun!

mügepolat dedi ki...

ben de sizinle aynı düşüncelerdeyim. Mustafa Kemaller ölmez....

Hayattan Azıcık dedi ki...

Ne güzel senin gibi öğretmenlerimiz oldukça ardımızdan gelenlere daha bir güveniyorum...Sevgiler...

mügepolat dedi ki...

estergonyeşil ; teşekkğr ediyorum yorumunuz için..Sevgiler..