Sayfalar

29 Kasım 2010 Pazartesi

İZMİR'İM DOYAMADIM SANA

Geçen haftadır yayınlamak istiyorum bir türlü fırsat bulamıyordum. Kurban Bayramı'nda Denizli'ye giderken uçak biletlerini Hatay-İzmir arası aldık. Eşimin bana sürpriziydi İzmir. Çünkü uzun zamandır gidemedim deyip duruyordum.

Neyse İzmir'e indik. Denizli otobüsüne de 4 saatimiz vardı. O nedenle çok hızlı hareket etmemiz gerekiyordu. Hava alanındaki ilk otobüse atladık. O da bizi Alsancak'a götürdü. Eee hemen Kordon'a çıktık tabi ki...
Ben görmeyeli hiç değişmemiş Kordon. Onu bıraktığım gibi bulmak, üniversite anılarımı canlandırdı. Bol bol deniz havasını çektim içime. Kıyıda oturup Karşıyaka'yı izledim. Aslında vaktimiz olsa vapurlakarşıya geçmek isterdim. Ama maalesef olmadı. Aslında yapmak istediğim birçok şeyi yapamadım ama yine çok özlediğim için mi bilmem Kordon avuttu beni.
Öğrenciyken Pasaport iskele binası bana İzmir içinde Japon esintisi uyandırırdı.
Kordonda eşimle günbatımını izlemek harikaydı.

Cumhuriyet Anıtı..

Dönüş biletimiz de İzmir-Hatay'dı. Yeşildere yolu üzerinde kayalar üzerine Atatürk heykeli yaptıklarını duymuştum, resimlerini görmüştüm. Hava alanına giderken gördüm, gerçekten şahane olmuş.

İzmir'e gelip de gevrek yemesem olmazdı. Hava alanında uçağı beklerken gevrek-çay keyfi yaptım.
İzmir'ime doyamadım, kısmet başka zamanlara inşallah..