Sayfalar

22 Kasım 2010 Pazartesi

TATİL BİTTİ..:(

İzmir-Denizli-Hatay üçgeninde geçen bir bayram tatili yaşadım. Süper geçti. Çok hızlıydı. Koştura koştura geçti ve gitti. Hele İzmir'ime doyamadım. Sadece Kordon'da yürüme fırsatı buldum. Tabi ki "kumru" yedim. Daha çok şey yapmak isterdim ama zamanım olmadı maalesef. Ama yine de çok güzeldi. Denizi özlemişim. İyi geldi bana. Denizli... Memleketim... Ailem, sevdiklerim.. Onları da çok özlemişim. Doyamadım onlara. Canlarım benim. Annem, canım benim. Neler yapacağını bilemedi bizim için. Eli ayağı karıştı. Babacığım yine her zaman ki gibi telaşe müdürü. İki ayağımızı bir pabuca sığdırdı. "Hadi, hadi" diye diye. Kardeşim, canımın yarısı varlığı yeter. Biraz asi, biraz uysal, deli dolu. Hatay..İkinci memleketim.. Kayınvalidecim gitmeden mantımızı (onların dilinde hınggel) da yedirdi, içi rahat etti. Kayınpederim emekli öğretmen. Ama emekli değil, öğretmenliğin emeklisi olmazmış. Hala öğrencileri var. Her gidişimde bir kez daha hayran oluyorum kendisine. Kaynım, o da benim kardeşim. Ağır başlı ama dediğim dedik.. Benim tatilim çok güzel geçti. Umarım herkesin de güzel geçmiştir tatili.

Hiç yorum yok: