Sayfalar

7 Kasım 2010 Pazar

ZİYA BARAN - HIZLI OKUMA SEMİNERİ

"Hedefi olmayan bir gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez. Hedefi olan birisinin ise rüzgar daima arkasından eser. Eğer rüzgar arkanızdan esmiyorsa ya hedefiniz yoktur ya da zihninizde ona ulaşacağınıza dair yüzde yüz bir inanç oluşturmamışsınızdır." ZİYA BARAN
Ziya Baran kimdir?
Ziya Baran bir kişisel gelişim uzmanı. İzmir-Buca'da "Bilgivizyon Eğitim Danışmanlık ve İnsan Kaynakları " Kurumunun sahibi.
Ekim ayı içerisinde Gaziantep Milli Eğitim Müdürlüğü kendisini "Hızlı Okuma ve Anlama Teknikleri" ile ilgili seminer vermesi için çağırmıştı. Ben de hemen seminere adımı yazdırmıştım. 3 günlük bir seminerdi. Kendi adıma çok yararlandığım, harika bir seminerdi. Ziya Baran'ın ismini daha önce duymuştum. Kendisi ile tanışma ve seminerini izleme fırsatı bulduğum için çok mutlu oldum. Öğrendiğim bilgileri öğrencilerime ve çevremdekilere aktarabileceğim. Hızlı okuma günümüzde gerçekten çok önemli. Hem öğrenciler için hem de çalışan, yoğun bir şekilde çalışan, saatleri yetiremeyenler için. 21 gün boyunca hızlı okuma egzersizleri uygulandığı takdirde okuma hızınızda ciddi bir artış oluyor. Ben henüz tam manasıyla uygulayamadım. Ama bugünden itibaren başlayacağım. Herkese tavsiye ediyorum. Ziya Baran'a ulaşın ve kendiniz için bir şeyler yapıyor olmanın mutluluğunu yaşayın. http://www.bilgivizyon.com/ adresinden kendisine ulaşabilirsiniz. İzmir'de yaşayanlar çok şanslı.Eğitim merkezine gidebilir ve çocuklarını gönderebilirler. Çünkü ilköğretim ve ÖSS'ye hazırlanan öğrencilereve tabi ki yetişkinlere eğitim veriyorlar.



Ziya Baran'ın kitaplarından .. Almadan duramadım...

1 yorum:

nihalasli dedi ki...

Ziya Baran bizim eski ogretmenimizdir.sonra kisisel gelisim alaninda ciddi bir ilerleme gosterdi hizina yetismek zor cok caliskan ve cok sicakkanli bir insan.
Ablam Ziya Baran in egitimleri ile haftada 10 kitap bitirirdi.ama ciddi ciddi uygulamalrini yapmak lazim cok faydali olduguna inaniyorum.Sevgiler