Sayfalar

4 Haziran 2011 Cumartesi

MAKARNA SALATASI

Malzemeler:
  • 1 paket makarna ( Ben Barillanın minik istiridyesini kullandım.)
  • 1 su bardağı süzme yoğurt (taze yoğurt sulandırıyor)
  • 3-4 kaşık mayonez
  • Garnitür ve mısır (Konserve kullanmayı tercih etmiyorum. Bu nedenle Süperfresh'in dondurulmuş ürünlerinikullandım.)
  • Dereotu, tuz, karabiber
Yapılışı:
  • Dondurulmuş garnitür ve mısırı haşlayıp suyunu süzüyoruz.
  • Başka bir tencerede makarnayı haşlayıp suyunu süzüyoruz. Çeşmenin altında soğuyana kadar yıkıyoruz.
  • Büyük bir kasede süzme yoğurt ile mayonezi, tuz ve karabiberi, kıyılmış dereotunu karıştırıyoruz. Haşlanmış sebzelerle karıştırıyoruz.
  • Makarnayı da ekleyip iyice karıştırıyoruz. Eğer salata donuk donuk duruyorsa biraz süzme yoğurt ve mayonez ekleyebiliriz. Ben makarna salatasında mayonezi çok kullanmamaya çalışıyorum. Bu süzme yoğurt ekleme işini servis yapmadan hemen önce yaparsak daha iyi olur. Çünkü makarna buzdolabına girince kuruyor. Afiyet olsun..

Hiç yorum yok: