Sayfalar

11 Ocak 2011 Salı

CİĞER DÜRÜM

Yapılışı: Kuşbaşı kuzu ciğeri sıvı yağ koyduğumuz tavada kavuruyoruz. İçine pul biber, kimyon ve tuz atıyoruz. Çok kurumamasuna dikkat ediyoruz. Ciğerler kavrulunca biraz soğumaya bırakıyoruz. ciğerleri robottan geçirip küçük parçalara ayırıyoruz. Benim robotum bozulmuştu. :( Bu nedenle elimde yapmaya çalıştım. Ama robottan geçirince ciğercilerdeki gibi küçücük oluyor. Daha sonra ciğerleri tekrar tavaya alıp şöyle bir karıştırıyoruz. Ciğercilerde kuyruk yağı kullanıyorlar,çok ağır oluyor. Ben kuyruk yağı sevmediğimden kullanmadım. Tabi ki daha hafif oldu. Antep'te kebap kültürü yaygın olduğu için fırınlarda kebap ekmeği (lavaş) kolaylıkla bulunabiliyor. Ciğerimizi lavaşın içine koyuyoruz. İçine soğan salatasını da ekleyip dürüm yapıyoruz. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: