Sayfalar

1 Ekim 2010 Cuma

HAZIR ÇORBAYA HAYIIIIR!! KREMALI MANTAR ÇORBASI

Belki de en son öğrenciliğimde hazır çorba kullanmışımdır. Tadını da içeriklerini de sevmiyorum. O nedenle çorbalarımı hep kendim yaparım.
 KREMALI MANTAR ÇORBASI
Yapılışı:  15 orta boy mantarı iyice yıkadıktan sonra robottan geçiriyoruz. Tencerede biraz sıvı yağ ile 3 kaşık unu kavuruyoruz. Çorbanın suyunu koyuyoruz tencereye. İçine kıyılmış mantarları, tuzunu, karabiberini ve küçük krema paketlerinin yarısını ekliyoruz. Krema yerine bir çay bardağı süt de koyabilirsiniz ya da hiç koymayabilirsiniz. Kaynadıktan 5 dk. sonra tencerenin altını kapatabiliriz. Afiyet olsun...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım..Kesinlikle katılıyorum sana.Hazır çorbaya hayır..Sağlığımız için kendimiz yapmalıyız çorbalarımızı ve ben bulyon tarzı maddeleri de kullanmıyorum..sevgiler..